Godmorgon fredag!

Idag väckte lillan mig strax efter 7. Jag måste verkligen bli bättre på att lägga mig i tid. Igår satt jag ända från klockan 22 och tänkte att nu skall jag lägga mig, ska bara kolla en grej till på datorn. Sen blev klockan 23 och jag somnade nån gång runt 23:30.
Jag skall jobba idag från 12-20. Hade tänkt cykla, men det blåser full storm ute så det blir nog så att jag tar bilen.
Alicia softar med Musses klubbhus och jag surfar runt lite. Men nu skall jag vika tvätt...
Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Tess

Oh de ser otroligt städat o fint ut där hemma gumman, stämmer detta eller plockade du undan just när du skulle ta bilden ;)



PÖSS PÖSS

2010-05-07 @ 14:56:09
Postat av: anna

Haha nej, faktiskt så var det så städat! Puss

2010-05-07 @ 21:55:46
URL: http://pann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0