Kallt

Varför är det så satans kallt ute? Vi är inne i mitten av maj och vilka temperaturer kommer vi upp i? 10-12 grader. Piss off kyla säger jag! Läste att det skulle bli varmt i helgen. Jag tror det när jag känner det.

Det gick bra att jobba igår. Det var lugnt och tiden gick ganska fort. Men den där service utbildningen jag gick kunde ju kvittat. Hur svårt är det att veta hur man skall bemöta folk på ett bra sätt? Jag har heller inte lika stor utmaning som de personer som jobbar ute i parken. Jag kommer inte träffa på frågvisa turister eller missnöjda gäster på samma sätt som dem.

Idag har Carro och Donya varit här. Vi gick till lekplatsen och hängde där i nån timme. Det var kallt dock! Så fort solen kommer fram så blir det gött som fan men när den försvinner blir det svinkallt. Sen var vi här hemma och barnen sov middag. Efter det åkte dem hem och jag och Alicia grejade här hemma innan vi käkade middag. Efter middagen så åkte vi ut till 421. Jag var tvungen att handla lite mat men kikade in en snabb på hemtex också. Jag fyndade 2 dukar superbilligt. Dem hade kostat 99 kr styck men jag köpte båda för 59 spänn. Jättefina! Somriga!
Är så sugen på att förnya här hemma. Synd bara att pengar sätter stopp...

Imorgon är det jobb igen. 12-20. Vi höres mina vänner!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0