Mors dag

Imorse blev jag uppvaktad med en jättefin ros med ett litet kort till och en trisslott som jag vann 50 spänn på! Tänk vad min goa dotter e snäll som har shoppat till sin mamma. ♥
Min mamma fick ett nattlinne av mig med texten "Världens bästa mamma" såklart!
Vi har varit hos mamma och pappa hela dagen. Håkan och Malin kom dit med. Tyvärr blev Johan fast på jobbet lite längre än planerat så han kunde inte komma. Men vi andra åt god mat och hade det tevligt. En skön ledig dag!

Imorgon är det jobb igen. Måndag, tisdag och onsdag jobbar jag 12-20. Långa dagar, men till helgen skall jag och lillan åka till Malin och Victor på tjörn. Det ser jag verkligen fram emot! Nu är det dags att sova!
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0