Nya byxor

Jag fyndade ett par nya brallor på Lindex till Alicia idag. Jag kunde inte låta bli. Dem hade nåt sommarerbjudande så byxorna kostade bara 49,50 ordinarie pris 129. Snacka om fynd. De är ganska tunna men dem kommer bli så fina på ärtan i sommar!


Från Lindex.se

Stod och valde mellan rosa och gröna men bestämde mig till slut för dem gröna eftersom hon redan har så mycket rosa. Nu väntar vi bara på lite värme...
(Jag insåg just att jag borde fynda fler... Får se vad som finns när barnbidraget kommer)



Kommentarer
Postat av: Viljarkajsa

Perfect site with convenient navigation. The design also pleases. Thanks!

2011-02-02 @ 11:26:39
URL: http://viljarkajsa.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0