Thailand 2004

Idag hittade jag DVD-skivorna med det vi filmade när vi var i Thailand 2004. Chrille hade filmat mig när jag låg och solade... Herrejävlar vilken kropp jag hade. "Du kan se ut sådär igen" sa Chrille när jag satt och jämrade mig över vad som hänt haha.



Nu ligger jag ju visserligen ner men....

Frågan är kan jag det? Målet att gå ner 2 kilo denna veckan har la inte gått nåt vidare... Men jag är så korkad! Jag har världens möjlighet att äta bra. På jobbet kan jag välja mellan flera olika rätter och det finns en stoooor salladsbuffe.
Jag har ingen aning om vad jag vägde när vi var i Thailand men jag skulle tippa på nånstans mellan 65-67 kilo Fan vad nöjd jag skulle vara om jag hamnade där igen. Nu kommer jag visserligen aldrig kunna se ut som jag gjorde när jag var 22. Allt hänger liksom lute längre ner nowdays haha.
Men nu får det fan vara nog.
Johan, du får äran att bli min viktpolis på jobbet! ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

damn woman!

sikken bruuuuuud=)

Usch vad deppig jag blir när jag ser bilder på mig själv från så längesen....hur kunde man tycka att man var fet då?

2010-05-24 @ 10:17:23
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: anna

hahaha eller huuur? Hur skadad e man? Jag tyckte antagligen att jag var fet då också. Om jag någonsing kommer ner till 68 kilo igen så skall jag aldrig klaga igen (yeah right) ;)

2010-05-24 @ 16:55:48
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: Johan

Ska försöka så kan du bli min efter jag kommer hem från Thailand

2010-05-24 @ 22:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0