Tisdag kväll

Det blev en lugn dag efter att lillan hade sovit förut. Vi käkade middag och sen åkte vi ut och handlade blöjor. Kom hem och lillan fick sig ett bad och sen var det slappt med barnprogram i en timma innan läggdags. Inatt får hon sova i min säng och hon brukar vara jätteduktig med att somna i den och inte komma utspringandes. Men ikväll kom hon trippandes på sin knubbiga små fötter. Det är så sött när man hör dem små fotstegen komma. Kärlek ♥. Hon hade svårt att somna förut och när jag gick in till henne sträckte hon ut armarna och gav mig en läng, varm kram. Fan vad jag älskar den lilla damen! Mitt hjärta smälter!

Imorgon skall jag jobba från 11-15. Lillan skall till dagmamman klockan 9. Sen går jag hem en stund innan det är dags att bege sig till jobbet. Jag tänkte faktiskt cykla dit imorgon. Det går lika fort som att åka spårvagn så why not? Betydligt mycket billigare också. Jävla ocker priser har dem på västtrafik.

Nu skall jag göra mig redo för natten och krypa ner brevid min lilla docka!
Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Sara

<3 Kärlek.......

2010-05-05 @ 08:53:13
URL: http://sajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0