Torsdag? Elller lördag?

Helt förvirrad är jag idag. Har trott att det är lördag hala dagen och igår gick jag runt och trodde det var fredag. Sa trevlig helg till folk när jag gick från jobbet haha.
Dagen har spenderats hos far min. Han passade Alicia när jag jobbade igår, så jag åkte dit efter jobbet så sov vi över. Mamma är i stockholm så då fick pappa lite sällskap också.
På eftermiddagen idag åkte jag och lillan hem till Carro och Donya och hängde där i några timmar. Fick god mat och Alicia åt en och en halv portion! Det hör inte till vanligheterna these days. Hon har blivit petig med maten. Det trodde jag aldrig, hon som var så glad i mat.
Nu chillar jag i soffan. Alicia sover ♥.

Imorgon skall jag ta med Alicia och gå på Universeum. Jag fick reda på att jag kommer in gratis eftersom jag är anställd på Liseberg. Min bror skall också med, han går ju också in gratis! Det skall bli kul att se vad Alicia tycker om det stället. Tror det kommer passa lilla fröken bra. Ska försöka komma ihåg att ta med kameran.
Fick även reda på att jag och min familj kommer in gratis på Borås djurpark! Vilken sommar vi kommer ha haha!

Bjuder på en bild från häromdagen på lillan som hjälpte mig att städa. Hur bra som helst!



Koncentration...

Kommentarer
Postat av: Ewa

Mammas lilla hjälpreda:)

2010-05-16 @ 19:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0