Torsdag

Idag hade jag planerat sovmorgon. Eller iaf till klockan 9 då det skulle komma en snickare hit för att mäta lite i badrummet. Jag skall få ett nytt badrumsskåp. Men klockan 7:45 ringde han på dörren! Det var den sovmorgonen det....
Vi käkade lite frukost sen åkte Chrille och Alicia ut en sväng till leksaksaffären och hem kom lillan med två små mjukisdjur i form av Kalle Anka och Mimmi Pigg från musses klubbhus och en liten vattenpistol. Glad som en lärka var hon lilla sötisen =). Hon sov middag en stund och sen åkte vi till Liseberg! Det är ett himla rännande där på oss haha. Men Alicia tycker ju att det är sååå roligt och eftersom jag jobbar där så kostar det mig inte ett öre. Förutom det vi åt och spelade. Men det var inte så farligt. Jag vann för övrigt 2 kilo marabou mjölkchoklad! =)

 

Lillan och hennes far åkte barnbåtarna. Flytvästen var inte så poppis...

 '

Sen blev det en tripp med Pariserhjulet. Jag åkte faktiskt med. Mycket imponerande med tanke på att jag är höjdrädd! Alicia tyckte det var spännande och härligt (bild 2 haha). "Åka pariserhjulet igen" sa hon efter turen haha.



Och kan ni fatta att jag följde med upp i tornet också! Helt otroligt! Man får la passa på, nästa vecka skall den ju stängas för att  bygga en ny attraktion inför nästa säsong! Och den mina vänner, kommer ni INTE se mig åka....

Det blev ju såklart en date med kaninerna för Alicias del. Kramkalas och mys tills hon började tjura om några bollar som alla barnen lekte med. Och min ego dotter skulle ha alla bollarna för sig själv. Så fort någon annan tog en boll så började hon stampa i marken och gnälla. Så efter en stund och några tillsägningar så fick hon inte vara där inne mer. Vi gick därifrån...




Ja,ni ser ju på den lilla argbiggan....

Nu tar jag det lugnt i soffan. Imorgon har jag inga direkta planer. Fick en tvättid. Jag tror att det skall bli rätt OK väder så jag har tänkt promenera lite faktiskt!
Bloggar nog mer imon!
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0