Kryare fredag

Fredag idag. Förhoppningsvis ringer dem från mekonomen är säger att min bil är klar. Jag var ute och lämnade den igår för mina bromsbelägg är typ helt slut. Jag vill inte ha bil längre. Jag har inte kört bilen på 2 veckor och jag har inte ens saknat den. Eller jo lite kanske, men jag skulle fasen lika gärna kunna vara utan bil. Nu till kruxet. Jag måste ha bilen. De dagarna jag har Alicia och lämnar henne på förskolan 6,15 så hinner inte jag till jobbet om jag inte har bil 6,42 börjar jag och ut till byhålan tuve går det ju knappt några bussar. Och här bor vi i sveriges näst största stad. Efterblivet..

Pratade med Sara igår kväll och hon skall komma och joina mig och titta på idol ikväll. Jag känner mig äntligen bättre, det var nog bra att jag stannade hemma denna veckan.
I helgen skall det målas. Underbart!

Kommentarer
Postat av: Sara

det ÄR efterblivet medn hur dåliga kommunikationer det är faktiskt.......från Kungsbacka till Volvo finns INGENTING inte ens under högtrafik....o det suger med tanke på vad det kostar o skaffa en biljävel till=(

2010-11-19 @ 09:20:07
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: anna

aa skrämmamnde...

2010-11-19 @ 12:04:43
URL: http://pann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0