Shoppa

Godmorgon gråa töiga blaskiga söndag.
Snön som föll igår morse är borta. Skönt tycker jag eftersom jag inte är någon snö människa. Men igår märkte jag fördelen med snö nu när jag bor i den nya lägenheten. Ljuddämpande. Jag hörde kanppt några spårvagnar och än mindre bilar. Plus i kanten.
Idag har jag tänkt åka till IKEA en sväng. Behöver förnya badrummet lite. Ett beige dushdraperi och en rosa matta är inte snyggt en ett vitt kaklat badrum med blå kakelrand. Pratade med Chrille precis och jag kan få det gamla duschdraperiet vi hade i den gamla lägenheten så får han det som jag har här. Bra, jag ville gärna ha det gamla men det finns vist inte att köpa längre. Måste även köpa draperiringar. Det är högt till tak i denna lägenheten. 2,68 och duschstången i badrummet sitter så jävla högt upp så det saknas ju typ 20 cm ner till golvet när man hänger upp draperiet haha. Hello översvämning när man duschar.

Annars har jag inga planer idag. Alicia skulle kommit ikväll men hon är fortfarande sjuk. Jag har ingen möjlighet att vara hemma från jobbet mer så hon får vara kvar hos sin pappa tills hon blir bättre. Stackars llla gumman. 3 veckor har hon varit dålig nu. Igår hade hon visst hostat så hon kräktes =(. Lite piggare idag sa Chrille iaf.
Jag saknar henne.... ♥

Nej nu är det nog dags för en dusch..
Vi hörs =)

Kommentarer
Postat av: Sara

stackars lilla Alicia =/ o stackars mamma Anna som saknar sin docka <3

2010-11-21 @ 22:51:30
URL: http://sajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0