Shopping

Igår åkte jag och Sara ner till Ullared för en shoppingdag. Snälla Sara skulle knappt handla utan följde med som sällkap. Bäst!
Jag fick shoppat en hel del iaf. Mycket till lägenheten. Nya taklampor bla så nu blir det ljus i vårt hus! Kundvagen var överfull när vi kom till kassan. Fick köpt julklappar till Alicia också. Perfekt. Nu är det klart. Ev skall jag komplettera med nån liten grej. Jag hittade en saccosäck med babapapa på. Den kommer hon älska. Hon gillar barbapappa jättemycket. Julklapps tips: Barbapapa böcker. Sen skall hon få en liten gitarr av mig också Och en liten teservis. Denna julen kommer bli super =)

Denna helgen är Alicia hos sin pappa. Det är tomt här hemma och typiskt nog så blev hon sjuk. Fick feber igår kväll. Hennes pappa löser det såklart, men det känns lite i hjärtat att inte vara med henne när hon är dålig...
Ikväll är jag bjuden på fest hos Jill. Det skall bli kul. Nåt annat att tänka på =)

Nu skall jag se om jag kan få till en bra möblering här hemma.
Ha en fin lördag!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Har du varit i Ullared utan att hälsa på mig??? :( Nästa gång får du sticka in på närbutiken å säga hej tycker jag!

Jag håller på å planerar en hel-dag i gbg men Julia å Åsa, då kommer vi å hälsar på dig! Sen blir det jul på liseberg. Men jag har bara fått med mig Åsa på det än...ska kolla med Jullen...sen kommer vi!

Puss å kram å hoppas lillan kryar på sig!

2010-11-06 @ 17:08:33
URL: http://detvabattreforr.blogg.se/
Postat av: anna

vadå obbar du i ullared sandra??? det visste jag inte ens =)

Säg till när ni kommer till gbg. Ni är såklart välkomna alla tre. =)

Kramar pussar

2010-11-07 @ 14:50:40
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: Madde

Man fyller lätt vagnen i Ullared :) och vad kul det är att plocka upp allt när man kommer hem och se allt fint man fått för liten peng. Söt dotter du har

2010-11-17 @ 14:56:19
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Postat av: Sara

sv: tack anna <3 nej just de här känslorna kan jag inte riktigt utkristallisera själv ens, har gömt dom för mig själv med...men jag ska försöka få ut allt, det känns liksom mest att man inte får sörja den tiden bara för att allt gick så bra med grabbarna och dom är så friska nu....förstår du vad jag menar? typ "det finns dom som har det värre, vem e jag att klaga"

2010-11-17 @ 21:22:15
URL: http://sajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0