Torsdag kallt snuvigt

Hej på er!

Jag ligger som e strandad val i soffan. Har åkt på en förkylning som vägrar ge med sig och har varit hemma från jobbet denna veckan. Hade tänkt gå idag men nu satsar jag på att bli frisk istället. Helt frisk. Förre veckan var jag krasslig också. Hade nästan ingen röst och gick och kraxade likt en kråka på jobbet. Alicia har också varit halvkrasslig. Hosta och snuva. Antar att det är alla nya barn och alla nya bacilusker från förskolan som spelar oss ett spratt.

Nu är lillan hos sin pappa. Jag lämnade henne där igår kväll. Det kändes jobbigt att komma hem till ett tomt hem och jag saknade henne med en gång =(. Hon kommer hem på söndag kväll igen. Förhoppningsvis går helgen fort också. Brorsan kommer hit och vi skall måla i lägenheten. Så mycket vi hinner. Jag var på engelska tapetmagasinet förra veckan och hittade tapeter till både mitt och Alicias sovrum. Men jag fick snabbt lägga ner de planerna tyvärr eftersom det skulle kosta multum. 5300 fick jag från familjebostäder och tapet till bara mitt sovrum skulle gå på 4100! Så nu bestämde jag mig för att bara köpa färg och måla. Nu räcker pengarna till färg till hela lägenheten istället. Det blir vitt överallt. Förutom Alicias rum. Där blir det ljusrosa. Sött ♥.
Här även kommit på en förvaringslösning/möbel till hallen. Men jag måste snickra då.. hmmm....

Min dag idag blir nog inte så mycket mer spännande än att ligga på soffan. Plöja igenom lite sex and the city avsnitt kanske =)



Snuviga kramar till er

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas det ger med sig snart. Stor krya på Dig Kram.

2010-11-18 @ 09:57:11
Postat av: tess

Mitt fina hjärta ligger du fortfarande dålig... <3 gumman då... Hoppas du frisknar till snart så jag kan komma över, kanske nästa vecka.Om du fortfarande e lite snuvig gör de inget, de klarar vi =)

Kul med måleriet!! Men shit va dyrt med tapeterna!

Helt sjukt! Men gött att du klarar dig på pengarna till färg =)



Krya på dig nu gumman!

Kraaaaam

2010-11-18 @ 11:40:15
Postat av: Sara

men herre jävlar vilka priser!!! 4100 för bara ditt rum? du skulle la inte ens ha tapet på alla väggar då eller?

Ja, målning är definitivt billigare....och då kan man ju inreda i vilka färger som helst, bra om man tröttnar liksom, behöver inte byta väggar :P

2010-11-18 @ 11:54:31
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: anna

nej sara, två väggar skulle jag tapetsera. 4100 haha. Sicket skämt. Jag tror att det kommer bli sjysst med vitt ändå. Jag får fixa lite söta detaljer istället =)



Tess, ja den här skiten ger aldrig med sig. Vi kan la höras i helgen och se hur jag känner mig. JAG VILL TRÄFFAS!!!



Mamma, tack <3

Puss till er.

2010-11-18 @ 14:17:26
URL: http://pann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0