Jag har något roligt att berätta

De flesta vet om det men inte alla bloggisar kanske =)

Ni som följt min blogg vet att jag blev varslad från Volvo Lastvagnar i november 2008. Det var under tiden jag var mammaledig. I och med det fick dem inte lov att sparka min utan jag hade kvar min anställning till januari 2010, så länge som jag sökt föräldrarledigt. Jag fick gå in och jobba januari och februari 2010 eftrersom jag hade två månaders uppsägningstid.

Ni kanske läst att dem nu skall anställa ca 200 pers eftersom det kommer in fler ordrar. Jag ringde till Lastvagnar och sa att jag avr intresserad av att komma tillbaka. Jag måste ha ett jobb och jag måste tjäna pengar! Hon jag pratade med skulle kolla upp lite saker och sen hördes vi av igen. Då visade det sig att alla vi som var föräldrarlediga när vi blev varslade fick en ny slutdatum. Mitt nya slutdatum blev därmed mars 2010 och nu har jag fått tillbaka jobbet!

Det känns som en befrielse! Jag har rätt mycket runt mig just nu så att detta jobbet trillade i min famn nu var så rätt i tiden! Det är inte det roligaste jobbet man kan ha men det är ett jobb. Ett välbetalt jobb!

Jag är glad!

Kommentarer
Postat av: tess

Klart att du ska vara glad hjärtat!! Det är ett välbetalt jobb, o du förtjänar lite vändning i livet just nu =)

Löv you!!

2010-09-03 @ 09:58:43
Postat av: Sara

fy faaaan va gött det är gumman, såklart volvo inte är drömmen men det är ju skönt och en sådan trygghet att ha ett välbetalt FAST heltidsjobb...

2010-09-03 @ 12:32:02
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: Vildas mamma

Härligt! :) Grattis!

2010-09-03 @ 21:26:15
Postat av: catrin

fy fan va gött!!!!grattis!!

2010-09-05 @ 23:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0