Liten blir stor



Dags att slopa spjälsängen nu. Min lilla tjej är stor!


Kommentarer
Postat av: Sara

åh finns den fina o fiffiga brädan att köpa till den sängen???

2010-09-01 @ 16:27:56
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: Tess

Det blev kanon jue =) Bra att den passa.



Sara: den finns på Ikea =)

2010-09-01 @ 17:49:50
Postat av: Vildas mamma

Vi slopade spjälsängen för 1½ vecka sedan och när Vilda väl vant sig vid sin växasäng funkar den kanon! :D Skönt när de får lite större plats att röra sig på.



Kul att stödbrädan passade till spjälsängen också, så hade vi också tänkt göra men vi tog bara av ena sidan och satte sängen intill min så löste det sig. Men hon kunde inte röra sig i sängen så vi bytte till en billig blocketsäng :) Kanonbra!



Dina svar på frågorna i föregående inlägg var skrämmande lika mina. Du fyller dessutom år två dagar innan mig :P Fast du är ett par år äldre men det spelar ju ingen roll. Hoppas vi kan ses en dag! Kram

2010-09-01 @ 23:36:02
Postat av: Vildas mamma

Vi slopade spjälsängen för 1½ vecka sedan och när Vilda väl vant sig vid sin växasäng funkar den kanon! :D Skönt när de får lite större plats att röra sig på.



Kul att stödbrädan passade till spjälsängen också, så hade vi också tänkt göra men vi tog bara av ena sidan och satte sängen intill min så löste det sig. Men hon kunde inte röra sig i sängen så vi bytte till en billig blocketsäng :) Kanonbra!



Dina svar på frågorna i föregående inlägg var skrämmande lika mina. Du fyller dessutom år två dagar innan mig :P Fast du är ett par år äldre men det spelar ju ingen roll. Hoppas vi kan ses en dag! Kram

2010-09-01 @ 23:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0