Shopping

Idag var jag och Alicia iväg och shoppade lite. Flickstackarn har vuxit ur nästan alla sina byxor och skor. Igår shoppade vi skor och idag byxor. Jag hittade två par jeans till henne idag. Ett par fodrade och ett par vanliga. Perfekt nu till hösten.

Annars har det varit tvättdag och städdag här hemma. Alicia var måttligt uttråkad och när vi begav oss iväg förut så somnade hon i bilen och sov hela tiden när jag var på shoppingrunda. Jag lät henne sova eftersom min lilla tös har kommit in i en trotsålder som heter duga. Alltså var det lugnast att hon sov haha.

På eftermiddagen gick vi till lekplatsen men där la hon en baj väldigt olämpligt och jag hade inga byt grejer så vi var inte ute mer än 45 minuter innan vi fick gå hem igen. Lite frisk luft fick vi i den soliga höst kvällen i alla fall.

Imorgon skall tösabiten till dagmamman och jag skall inte göra någonting!

Kommentarer
Postat av: Sara

härligt=)

vill du ha sällskap med att inte göra något imon? klart jag kommer aldrig ensam nu för tiden har ju mina två bihang med=) haha

2010-09-21 @ 21:43:09
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hahaha väck inte den björn som sover...det verkar härligt det där med trotsåldern :)

Ta med dig tösabiten snart å kom ner till mig å Jullen!!! Vi saknar dig massa ju!!!

Hoppas allt e bra med er!

Kram kram

2010-09-22 @ 10:43:41
URL: http://detvabattreforr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0