Slappdag

Å idag är det höst. Jag är så slö och orkar inte göra någonting. Lillan kollar på barbapappa just nu. Vissa dagar får det faktiskt vara ok att ha TVn på under dagen. Det skall bakas en kladdkaka sen så det kan vi ju roa oss med jag och tösabiten. Vi var i affären och på biblioteket förut, så lite luft har vi fått idag. När vi kom hem ville Alicia ha på sig pyamas haha. Så hon går i pyamas nu och har gjort det sen klockan 13 ungefär. Hon är nog också lite slapp idag. Nu frågade hon efter välling här haha. Stopp och belägg...



Vi idag!

Kommentarer
Postat av: Sara

mysdag klart man bara får va hemma och ta det lugnt i soffan en dag, det är man unnad=)

2010-09-10 @ 17:12:14
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gosetjejer!! Mysdagar har man nästan för sällan =) Det borde vara obligatoriskt att ha =)



Pöss på er!

2010-09-10 @ 18:28:28
Postat av: tess

men va weird mitt namn kom inte med på inlägget...jaja de va jag som skrev här ovan =)

2010-09-10 @ 18:29:56
Postat av: Ewa

Vilka sötnosar:)

2010-09-10 @ 19:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0