Annandag påsk

Vad härligt det är att vara ledig idag också!
Igår hämtade jag lillan hos hennes pappa och så åkte vi hem till Tess, Tommy, Melissa och Lucas och myste. Vi blev bjuda på grillat mums mums och barnen lekte. Nu får vi hålla tummarna att vi inte åker på någon förkylning. Både Melissa och Tommy var snuviga. Hoppas hoppas...

När vi kom hem hade jag två påskpaket till lillan. Jag brydde mig inte om att köpa något påskägg. Hon har redan fått tre stycken. Ett av sin morbror och hans fru, ett av sin pappa och ett av min faster. Jag hade beställt två böcker till henne. Alicia älskar böcker och kan sitta och bläddra hur länge som helst. En gång när vi var på biblioteket så ånade vi en bok som heter "Melvin - Viktigast i världen". Som hon älskade den boken. Sen var vi ju tvugna att lämna tillbaka den. Och hon har frågat efter den flera gånger. Så nu har hon sin egen.
"Som jag har längtat" utbrast hon igår när hon fick den och Den skimrande barnkammarboken haha. Hon är inte lite lillgammal min dotter ♥.
 

Lillan tar en lång sovmorgon idag. Pratade precis med Sara och hon kommer hit med Tristan och Anakin vid 10 tiden. Så blir det antingen en tur till slottskogen eller så håller vi oss och leker på innegården. Vi får se hur lata vi känner oss =)

Ha en härlig dag mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas ni haft en kanon dag idag hjättat!

Och tack för myset igår, jag håller verkligen tummarna att ni slipper förkylningen, både melissa o tommy e bättre idag =)



Det tar på krafterna när de e påsk, gott med sovmorgon =)



Kramisar

2011-04-25 @ 16:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0