Disträ

Idag när jag hämtade lillan på förskolan så hade de precis kommit in efter att ha lekt ute och när jag kom in genom dörren glad som en lärka så sa en fröken att "Å vi kom precis in och skall fika lite".
Fika tänkte jag. Smart drag att säga till barnen att de skall få fika klockan 16:30 när det är dags för de flesta barnen att gå hem.
"Kan ni inte stanna en stund?" frågade fröken.
"Alltså, nej vi ska hem och äta och greja"
Så jag sa till lillan att vi kunde gå och köpa varsin glass efter middagen istället. Det nappade hon på så vi åkte hem. Så när vi kommer hem så kommer jag på att det var ju öppet hus idag på förskolan. Pinsamt haha. Jag ba Nej vi ska hem!!! Haha.
Jag får förklara mig imorgon tror jag....

Men vi hade en supermysig eftermiddag jag och lillan... premiär käkade en glass vid Mariaplan och där var det full action då en spårvagn och en bil krockade. Allt gick bra som tur var.





Goa unge!!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Coola tjejen! Vilka fina brillor:)

2011-04-11 @ 22:29:08
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: tess

hahaha pinsamt men va fan du e inte mer än människa...ja mamma oxå =) bara å säga att du helt glömt bort att de va öppet hus! Sen har du o lillan inte aaaalltför lång tid på er när ni kommer hem att ha mys själva, så jag förstår att du vill hem... =)



Shit känns som hon växe för varje gång jag ser henne! Måste ses snart igen gumman...miss you!

2011-04-13 @ 08:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0