Lång helg

Hade ledig fredag igår. Underbart gött men fasen vad jag saknar Alicia! Hon är hos sin pappa denna helgen. Normalt så brukar ju fredagkvällen bli slapp när jag är barnledig och sen har jag hela lördagen för mig själv vilket brukar vara gött att få andas ut. Men nu var jag utan henne hela fredagen och hela dagen idag. Mitt hjärta värker av saknad =(

Igår kväll hade jag Jill, Therese, Catrin och Sara på middag. Jag gjorde tacogratäng och toscapäron till efterrätt. Så jävla gott! Vi satt och tjötade till halv två tiden tror jag. Jättekul som vanligt =)
Idag släpade jag iväg min lata röv till gymet. Äntligen! Jag har gått flera veckor och sagt att jag skall köpa gymkort men jag får aldrig tummen ur röven. Men idag så =) Jag gick 5 km på bandet och sen körde jag lite styrka. Axlar, armar och mage.

Kom hem och städade undan efter gårdagens festligheter. Sen en dusch och sen gick jag ut och satte mig med en bok. Men det blåste kallt och var inte så skönt som jag trodde. Så det blev en två timmars tupplur på soffan istället haha.

Imorgon är det söndag och jag har inga planer men Alicia kommer hem på kvällen ♥
Jag längtar....



En nyduschad liten tös för några veckor sen... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0