Breaking dawn - Pt 1

Träffade Tess ikväll. Vi var och fikade och var på bio. Såg den senaste Twilght filmen. Breaking dawn. Fan vad bra den var! Jag har ju varit ganska sen med att se de filmerna. Plöjde igenom alla tre när jag låg i influensan för några veckor sen. Jag är såld! Tänkte läsa böckerna också. Nån som har dem så jag kan låna dem?


Robert Pattinson är ju inte heeelt tråkig att titta på heller....

Nu ska jag gå och sova. Imorgon tänkte jag ta med lillbajse (Alicias smeknamn. Eller det är la mest jag och hennes pappa som kallar henne det. Hon har iaf fått det från att hon var liten och inte kunde säga Bamse och istället sa Bajse. Så sött. Så har hon blivit lillbajse. Ibland även storbajse) och antingen åka och bada eller lek & buslandet. Om inte jag kan bestämma mig så får hon välja.
Natti natt mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Sara

yum

2011-12-31 @ 16:23:34
URL: http://sajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0