Glad Lucia

Glad Lucia till er!



En tärna i farten





Alicia är hemma med snuva och hosta men vi gick till förskolan igår så att hon skulle få vara med och lussa. Hon var överlycklig och sjöng och satt så fint. De brukar lussa ute men igår regnade det så de flyttade in firandet i lekhallen. Tack gode gud. Barnen var jättefina och duktiga ♥

Hon är för rolig min dotter. Hon sa till en flicka som hade glitter i håret och rött band i midjan att hon inte var en tärna för att hon inte hade glitter runt magen. Så sa jag till Alicia att man får ha det precis som man vill, det bestämmer man själv hur man vill se ut. Så säger Alicia, jättehögt:
- MEN JAG ÄR TÄRNA FÖR DET HAR MIN MAMMA BESTÄMT.
Pinsamt.
Sen var hon även noga med att informera alla föräldrar om att hennes mamma, pappa och mormor och morfar var där och tittade. Och att hon själv var där också haha. Mitt under lussesångerna.
Och när de sjöng mössens julafton så skriker hon:
- DEN HAR MIN MAMMA HEMMA!
Haha. Mitt älskade hjärta ♥

Kommentarer
Postat av: Tess

Hahhaa fan va underbar hon är!!!

2011-12-13 @ 21:56:59
Postat av: Sara

<3 goa unge

2011-12-14 @ 18:39:09
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag tycker det är så roligt att man får vara med. Dom var så duktiga alla barnen. Kram

2011-12-15 @ 09:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0