Slutet på 2011

Dagen innan nyårsafton. Slutet på 2011. Ett år som har skiljt sig en del från de tidigare. Första året som jag inte har varit med om ALLT Alicia gjort. Jag har ju fått dela på henne. På riktigt dela alltså. Det har gjort ont ibland. Ibalnd har det gått bra. Man vänjer sig väl aldrig. Jag är glad att jag och hennes pappa har en bra relation och att vi kan umgås. Det underlättar.

Så vad har jag för förväntningar på 2012? Oj, jag vill resa med Alicia. Helst av allt skulle jag vilja komma iväg till Thailand. Hon vill det med. Hon pratar så ofta om det. Leker att hon skall ut och resa. När jag frågar vart så säger hon Thailand. Jag tror dock inte att det kommer bli en så lång resa. Men en sista minuten i vår hoppas jag på att jag kan unna oss. En vecka, hon och jag. Sol. Bad. God mat. Shopping. Mys.
Jag skall bli ordentlig med att spara pengar. Nån måtta får det fan va. Mest av allt hoppas jag dock på att hitta ett nytt jobb. Jag är sååå trött på volvo och efter allt som hänt där inne de senaste månaderna så känner jag att jag vill inte stödja ett sånt företag. Jag vill inte jobba på ett företag som har en personalpolitik som inte liknar någonting. LV börjar bli som PV. Money money money... Dags att fly.

2012 får bli möjligheternas år. Gott nytt år till er mina vänner!



Sommarbild i mörkret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0