Fantastisk söndag!

Å vilken härlig dag vi haft idag. Det är såna här dagar man ska ge en extra stor plats i hjärtat. Såna dagar man skall plocka fram när allt känns ledsamt, grått och tråkigt. Alicia har varit supergo och inte alls så trotsig som vanligt. Vi började dagen med en promenad och stannade till vid klippan där vi tittade på alla fåglar som blev matade av en snäll farbror. Alicia var mycket intresserad! Vi gick vidare och runt nya varvet och när vi kom tillbaka stannade vi på lekplatsen vid gröna vallen. Det var så underbart väder ute och solen värmde ordentligt!  Sammanlagt var vi ute i lite mer än tre timmar! Efter lekplatsen gick vi och köpte pizza och gick hem och käkade. Alicia åt som en häst. Gottegrisen ♥

Sen blev det lite lek här hemma. Alicia var inne i sitt rum och grejade och lekte och jag gick in och satte mig med henne. Vi lyssnade på musik och sagor och läste lite böcker. Hon grejademed sina klossar och bäddade ner sina dockor.
Det var längesen jag såg henne leka så här bra! Kanske trivs hon bättre i sitt rum nu när det blivit lite mysigare där inne med mer möbler och en matta på golvet. Jag tycler att det känns mysigare att vara där inne iallafall.









Måste visa den fina förvaringslådan jag fyndade i en liten butik här i Majorna. En stor och en liten. Jag blev förälskad i dem!

Kommentarer
Postat av: Erika

Älskar lådan!

2011-02-21 @ 00:34:33
URL: http://mylittlewords.se
Postat av: tess

Gud så mysigt hon har fått de lilla gumman! Ser kanon ut! Måste komma förbi nån dag!

Och jag ÄLSKAR lådan hur underbar som helst!



Kraaaam

2011-02-21 @ 14:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0