Godmorgon iskyla

-9,8 visar termometern idag. Satan vad kallt. Jag har tänkt ge mig ut på en promenad sen. Behöver ju byta jackan jag köpte till Alicia. Ska se om hon kan ha storlek 110. ANnars lämnar jag tillbaka den och letar efter en annan jacka. Så planen är att promenera in till stan.
Jag har så jäkla ont i ryggen idag. Igår var jag ute i stenungssund och köpte en bokhylla till Alicia (fast utan skötdel såklart) och när vi kom hem skulle ju hyllan upp i lägenheten också. Och jag bar den själv. Inte så smart. Känns i ryggen idag kan jag lova...

Just nu myser jag och lillan framför playhouse disney. Hon blev överlycklig när jag precis kom ut med resterna av hennes lördagsgodis. Ibland får man festa till det. Lika bra att hon käkar upp det. Annars gör jag det haha.

Var ute och hämtade mamma och pappa på flygplatsen igår. Det har ju varit i Thailand med min bror och hans fru. Gött bruna de var. Underbart att ha dem hemma igen. Vi har längtat efter dem. Både jag och Alicia.

Önskar er en härlig söndag!



Íngen ny bild men en bild iallafall. Nu har tjejen en matta på golvet också. Det börjar likna nåt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0