Klumpig

Igår på jobbet skulle jag krypa under en bil för att montera på insidan. Går ner på golvet och kryper rakt in i dollyn (den bilden åker fram på). Smack, knät rätt in i en jävla järnkonsol. Göttigt blåmärke fick jag.



Har skrivit två skaderapporter de senaste dagarna. Det ska man göra när man skadar sig. Det kan ju vara allt från att få en maskin i huvudet till att ramla. Pinsamt att båda mina skaderapporter handlar om ren klumpighet. Ena dagen gick jag in i en vagn och igår kröp jag in i dollyn... Clumsy?

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha men JAG då? Fan Rikard frågade igår om vi skulle skriva skadeapport för alla mina blåmärken men det hade j på riktigt tatt hela dagen!



Fick du nåt märke efter Oskars smäll? Hahahahah

2011-02-24 @ 22:12:53
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: anna

hahaha a du ser helt sjuk ut... Nej inget märke efter oskars smäll. Ungjävel!!!

2011-02-24 @ 22:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0