Magsjuk?

Igår när jag skulle lägga Alicia så kom det ett sånt jäkla illamående så jag fick sätta mig ner en stund. Sen kom det och gick och till slut spydde jag. Sen spydde jag inget mer men det kom lite illamående underkvällen. La mig runt 22 tiden, redo med en hink bredvid sängen) men natten har varit lugn. Jag har inte spytt något mer. Men idag är jag och Alicia hemma. Vet ju inte om jag smittat ner henne så hon får stanna hemma från förskolan. nte så sjysst att skicka dit henne med magsjukebaciller.
Mår inte helt hundra dock men har fått imig lite frukost. Så nu är det bara att vänta och se vad som händer...

Håll tummarna för mig är ni snälla!
(Och ni behöver inte spekulera i att jag skulle vara gravid, för det är omöjligt)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

usch jobbigt :(

2011-02-15 @ 08:29:53
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Lixy

Bra blogg :)

2011-02-15 @ 09:12:03
URL: http://lixy.blogg.se/
Postat av: tess

hahahah du e för rolig hjärtat...men som sagt många tänker ju tanken så fort nån nämner illamående.. =) STOR krya på dig kram gumman! Hoppas de bara blev de "lilla" o du slipper bli mer sjuk.

Ses snart tycker ja gums!

2011-02-15 @ 09:28:12
Postat av: Malin

Hoppas det bara var tillfälligt..nu kommer vi ju snart hem, då vill vi ju inte vara magsjuka...

2011-02-15 @ 09:29:00
Postat av: anna

det verkar som nåt tilfälligt faktiskt. Har inte spytt mer. Inget racerbajs.. mår lite halvbra dock... men nte illa direkt.

2011-02-15 @ 11:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0