Partyhelg

I fredags efter jobbet åkte jag och hälsade på Malin på tjörn. Både hon och jag var barnlediga hela helgen så vi passade på att bara vara och göra saker som föl oss i smaken. På fredagkvällen drack vi vin och åt räkor. Så jäkla gött. Satt och tjötade och bara hade det mysigt.
I lördags var det helt galet väder. Det hade i princip regnat is under natten och det var isgata ute. Vi skulle iväg och kika i en mysig inredningsbutik och fick typ hacka oss genom isen på bilrutorna. Galet. Jag lyckades ramla två gånger haha. Men det gick bra. Som sagt, vi var ute och kikade i en inreningsbutik i spekeröd. Asså den utiken. Herregud. Jag hade kunnat köpa allt! Romantiskt, lantligt, shabby chic. En dröm att driva en sån butik.
Sen var vi och fikade på ett jättemysigt café. Ingen jättetuff lördag direkt.
Men på kvällen var det utgång. Vi var på stenungsbaden och hade sjukt roligt. Jag träffade på 7 pers från volvo! Helt sjukt. Här sticker man från stan för att festa å så har man halva jobbet på partyt. Vi hade så roligt och hann knappt in innan det började raggas. Sicken köttmarknad.
Var hemma vid 4 och vaknade kl 9 imorse. Lite mosig i skallen idag. Imon är det jobb och jag har lite ångest känner jag...

Men Alicia är hemma och det gör mig lycklig. Jag har saknat henne mycket ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Klart, Stenungsbaden kallas ju inte för klamydiahotellet för inget hihihi

2011-02-28 @ 05:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0