Till lillans rum

Fasen vad jag vill få klart i Alicias rum. Jag känner att det är det som får prioriteras här hemma nu tror jag... Tänkte åka och köpa ett bord till henne imorgon. Det blir ett billigt bord i serien "Lack". 49 kronor. Ser ingen anledning att betala dyra pengar. Hellre att hon kan sitta där och måla och rita och när bordet är för slitet/förstört kan man köpa ett nytt.


Sen behöver hon en matta och lite förvaringslådor osv.
Jag tror fasen att jag skal klicka hem den där vimpeln asså...
(eller inte såg jag nu... det skulle gå på 234 spänn med frakt.. Jag skall sy en egen!!)

Kommentarer
Postat av: tess

Åh den hyllan e ju så fin =)

Tänkte ha sån vimpel i Lucas rum =) kanske oxå ska ge mig på att sy istället... Bara hitta lite fina tyger...

2011-02-06 @ 09:42:33
Postat av: tess

Åh den hyllan e ju så fin =)

Tänkte ha sån vimpel i Lucas rum =) kanske oxå ska ge mig på att sy istället... Bara hitta lite fina tyger...

2011-02-06 @ 09:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0