010111

Gott nytt år mina vänner!
Nya året firades in hos Sara och Tomas tillsammans med lite annat folk. Vi var sammanlagt 10 pers. Jag kom ner till Kungsbacka vid 13 tiden så åkte jag, Sara och två andra tjejer och handlade mat. Det blev en lyxig och billig nyår. 120 kronor per person! Grymt! Vi käkade trerätters. Till förrätt var det toast med hemmagjord skagenröra. Mycket gott. Till varmrätt hade vi fondue med bakpotatis, sallad och tre jättegoda såser. Det var supergott men vi var för många för fondue. Jag fick typ 2 köttbitar haha. De ramlade av från pinner och sen orkade jag inte mecka mer. Mätt blev jag ändå. Till efterrätt skulle vi äta toscapäron men det blev aldrig så. Vi blev för mätta. Jag, Sara och Tomas åt det idag istället. Så jävla gott.
Det var tråkigt att inte vara med Alicia, jag saknade henne jättemycket...

Jag kom hem idag vid 16 tiden och har mest slappat i soffan. Fick mig ett ryck förut och rotade igenom de sista flyttkartongerna som står kvar sen flytten. Det är änna dags att ta tag i det känns det som. Har bott här i två månader nu. Behöver köpa lite vit färg nu så jag kan måla min sekretär och mitt klädskåp. Har insett att jag behöver någon mer möbel i mitt sovrum. Jag har ett stooort sovrum och jag älskar det! Skulle gärna vilja ha en fåtölj...

Nu skall jag poppa popcorn och gotta mig framför tvn.
Kram till er!

Kommentarer
Postat av: Sara

Käkade precis en tallrik toscapäron igen yum

Håller dock med om att vi var FÖR mönga för fondue.... Men jag älskade fanimej apelsinsåsen!

2011-01-01 @ 21:19:40
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: anna

och jag älskade jordnötssåsen!!! =)

2011-01-02 @ 10:12:35
URL: http://pann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0