27

Idag fick jag panikshoppa gummistövlar till Alicia. När jag kom och hämtade henne på förskolan förra måndagen och de hade varit ute hela dagen så var det en mindre ocean i lillans allvädersstövlar. Personalen hade så käckt ställt in stövlarna i ett icke påslaget torkskåp. Vad trött jag blev. Så den dagen fick lillan åka hem utan skor = kallt. Men det gick bra.
Fråga mig inte hur hon skall kuna springa runt och leka i gummistövlar utan att bryta benet. Men ett par gummistövlar skulle helst finnas på förskolan. Så dessa söta fick hon. Storlek 27, vart skall detta sluta. Ska hon få 45or som sin far?



Sen reade de ut dessa söta på ICA Maxi. Jag har kollat på dem innan men inte slagit till. Nu var de nedsatta från 129 kr till 49 kr. Det blir fint till våren =)



Jag vet en liten tjej som kommer bli glad när hon kommer ikväll =)


Kommentarer
Postat av: Sara

Ååååh fina skor!

2011-01-16 @ 20:53:51
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: anna

ja jättefina, men stövlarna var visst inte bra med en tjock strumpa i sa hon. så imon får vi åka på stöveljakt. ska fira att lillan kissat på pottan också =) fira med donken tror jag. Jag fick sålt några av grejerna. Ka-ching =)

2011-01-16 @ 21:18:41
Postat av: tess

Åh vilka ljuvliga skor! O bara 50 kr!!! Gött fyndat!

2011-01-18 @ 13:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0