Det räcker nog nu va?

Tittar ut genom fönstret och är glad att jag är ledig idag! Helvete vad det snöar, det har nog kommit 20-25 cm snö sen igår. Räcker det inte nu? Jag hade tänkt gå till pulkabacken i slottskogen med lillan men nu vetifasen faktiskt. Det kommer vara ett helvete att ta sig fram på trottoaren. Igår när jag kom hem från jobbet hade dem inte ens plogat gångvägarna. Och detta betalar vi skattepengar för? Under all kritik om du frågar mig. Och bilvägarna på vägen hem från jobbet... Katastrof. Jag fastnade nästan i en korsning....

Har lovat Alicia lite pulkaåkning. Ångrar mig nu. Sa att vi skulle gå till slottskogen men jag går nog nånstans närmre hemma. Det är ju inte viktigt för henne vart vi är. Huvudsaken är att jag håller det jag lovat.
Återkommer kanske senare.
Ha en bra dag och ni som bor i Göteborg, håll er hemma om ni verkligen inte måste ut och köra bil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0