I made it

Jag kom iväg på galan igår!! Den var bra. Många artister som man aldrig ens hade hört talas om men det var grymma live framträdanden. Dessa ord vill jag egentligen inte uttala men.... Håkan Hellström var den första akten upp på scen och han rev av en låt som var riktigt bra live! Det trodde du aldrig att jag skulle säga Sara va?? River en vacker dröm hette den. Oskar Linnros var grym live, Familjen var bra, Tove Styrke hade en jävla röst för att inte tala om Robyn! Vilken energi och vilken jävla röst!! Helt fantastisk! Artister som kan sjunga riktigt bra live är sällsynta...

Det kändes dock lite i hjärtat att åka iväg för lillan mådde verkligen inte bra när jag skulle åka. Hennes pappa kom hit och satt här och passade henne. Hon såg lite förvirrad ut när han kom hit och skulle vara här. Hon förstod nog inte vad det var som pågick...
Jag var hemma vid 22:30 tiden ungefär och då hade hon vaknat och hade 39,8 graders feber. Stackars lilla pysen. Jag gjorde iordning mig och la mig med henne och vi somnade fort. Har sovit hela natten faktiskt. Men lillan vaknade med 39,3 graders feber =(
Så statusen här hemma idag är film och vila.


Kommentarer
Postat av: Sara

DET VAR DET BÄSTA DU SAGT NÅGONSIN! Haha neee kanske inte men fyfan va gott det e att se! ;)

Stackars lilla Alicia! Här har grabbarna tyvärr lyckats smittamsin mor med och Tomas jobbar....detta är INTE okej....

2011-01-23 @ 11:56:30
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: anna

Ibland måste man svälja sin stolthet hehe.

Å nej din stackare har du åkt på skiten nu =( Krya på dig. Hur är det med pojkarna?

2011-01-23 @ 15:22:39
Postat av: Sara

Pojkarna mår bra, dom e pigga o glada hela tiden, men det är INTE jag :/ haha känns gott att se att du tyckte åkan ändå lyckades! Jag tycker han e ruskigt bra live!

2011-01-23 @ 19:02:42
URL: http://sajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0