P3 guld?

Min snälla bror har dragit i lite trådar och fixat biljetter till P3 guld galan som är i Lisebergshallen ikväll. Jag har längtat och sett så mycket fram emot att gå, inte minst för att se Robyn! Vad händer idag? Jo, lillan som skulle vara hos sin mormor och morfar ikväll när jag skulle vara på galan, vaknar med feber. Så att lämna henne hos mormor och morfar är uteslutet eftersom de åker till Thailand på fredag. Först var det inte så hög feber så jag tänkte att äh, det kanske ger sig. Men efter nån timme så steg den och hon var mycket varmare...
Fick tag på hennes pappa och han kan nog passa henne och kanske sitta här hos oss. Det hade ju varit det bästa så slipper Alicia flänga runt. Jag vill jättegärna gå men blir hon sämre så får jag hoppa över det... tyvärr. Men lillan går ju först! ♥
Är jag dum om jag går?




Kommentarer
Postat av: Sara

men chrille kan klara det lika gärna gumman! fan va typiskt.....hoppas det inte blir värre så tycker jag du ska gå...det är ju bara några timmar och antagligen sover alicia större delen av tiden ändå!

kram på er båda!

2011-01-22 @ 14:05:55
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: tess

Jag håller sååå tummarna att du kom iväg på galan gumman... Att inte lillan blev sämre... Krya på sig kram till lillskruttan!

2011-01-22 @ 20:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0