Sovmorgon

Godmorgon lördag!

La mig när snön vräkte ner igår lkväll och har vaknat några gånger av plogbilar och saltbilar men annars har jag sovit som en prinsessa. Slog upp mina blå kl 9,20. Lyxen med att ha barnledigt varannan helg är ju att man kan sova ut. Men åå vad jag saknar Alicia nu... Hon kommer imorgon kväll igen. =) Det är helgen som är jobbigast att vara ifrån henne... När man ändå inte har något att göra. Fast idag kommer Sara hit. Vi skall dricka vin, tjöta och käka gott! Myspys! Så för min del blir det snart en promenix till systemet.
Ville bara skriva några snabba rader.
Vi hörs av mina vänner. Ha en trevlig lördag!

Kommentarer
Postat av: Sara

Wihooo för oss o för ikväll!

2011-01-15 @ 11:14:27
URL: http://sajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0