En dag på Liseberg

Jag bloggar ju inte ihjäl mig här direkt...
Har glömt att skriva att jag, lillan och min bror var på Liseberg på nationaldagen. Det var kanonväder och inte alls mycket folk. Alicia var helnöjd och världens goaste unge hela dagen ♥. Den hemska trotsen som vi upplevt ett tag har flugit sin kos och ingen är lyckligare än jag och hennes far.
Anyway, lillan åkte karuseller och kramade kaniner till höger och vänster. Det är underbart att se lyckan i hennes ögon när hon är där. Fan, det var bra när jag jobbade där förra året, då var ju allt gratis haha. Kanske borde be Kerstin om en timanställning haha. Vi var ju där hur många gånger som helst förra året. Det bli det INTE i år kan jag lova...

Jag spelade på hus & hem hjulet (mitt favorit hjul) men vann inget såklart. När vi skulle gå därifrån så hade jag en tia i handen. Jag gav den till lillan och sa "här får du en peng, den får du spela för vart du vill". Tösen väljer att lägga den på hus & hem och VINNER haha. 2a pris vann hon och fick välja mellan en tavla, en termos (haha) en bricka, en ljuslykta och två väldigt söta nallar. "Visa henne nallarna lite närmre" sa jag till killen i hjulet. "Nej. Jag vill inte ha nallen" sa lillan. Vad hon valde??? Jo det skall jag visa er...



Ljuslyktan!
Haha sööötfia. Mamma upp i dagen eller vad?
Den fanns i grönt med men rosa valde hon ju såklart =).

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hon vet vad hon vill. Släktdrag kanske? Kram på Er.

2011-06-20 @ 10:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0