Lillan sjuk.... igen

Nu är det tredje gången på en månad som lillan är sjuk. Does it never end? Hon har feber, hosta from hell och en av öginflammation. Den tror jag dock att jag lyckats bromsa med koksaltbaddning. Hon är riktigt hängig stackarn. Hon sa det till och med själv igår. "Jag känner mig hängig".. Lilla pussen. Så igår var det lugna puckar här hemma. Läste lite böcker. Pusslat en del, kollat några filmer och målat lite. Idag blir det nog ungefär samma sak. Dock har jag fått en tid på vårdcentralen för att kolla mina öron. Jag har haft klåda som fan ett tag och var inne hos syster på jobbet och hon sa att jag har eksem i öronen så jag behöver få något utskrivet för att lindra det tyckte hon.
Funderar på lillans hosta också. Den är sinnesjuk. Hon hostar och hostar tills hon nästan kräks. Hon har Mollipect (hostmedicin) men jag tycker inte att den hjälper ett skit. Natten har la varit sådär... Jag har känt mig mer utvilad om man säger så.



Lillan igår när vi pusslade. Hon sitter gärna vid sitt bord i sitt rum



Hon börjar bli riktigt duktig nu!



Sen målade vi och här är hon och jag! Vi hjälptes åt. Hon har inte riktigt fått till en "huvudfoting" själv än men jag målade huvudet och så satte vi ögon tillsammans och sen fick hon måla armar och ben. Himla snygga blev vi tycker jag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0