LCHF

Jag har ju kört LCHF i en månad nu och det har ju gått ganska bra. Har tappat fyra kilo. Mindre än vad mitt mål var men jag ahr börjat tänka om.
Dieten är kanon. God mat och den är effektiv. Om man har tiden och ekonomin för det. Det har inte jag. Jag får stå varje kväll och laga mat för att det finns ingen tid att göra det efter jobbet, när maten skall ätas direkt. Då är jag för hungrig och lillan med. Och dyr diet är det också. Jag överdriver inte när jag säger att mitt matkonto har ökat med 500-800 spänn i månaden. Det är inte värt det.
Så nu har jag funderat ut nåt annat. Jag skall käka vanlig mat och träna. Det är det bästa tror jag och det kommer funka bäst i längden för mig. Så på tisdag när jag skall lämna lilan till sin pappa igen så går jag och köper mig ett träningskort.

Kommentarer
Postat av: Malin

ta några av mina recept...enkelt och bra

2011-03-14 @ 05:02:25
Postat av: tess

oj! jag förstår dig verkligen gumman, de e de inte värt! o jag tror garanterat att du kommer att tappa kilo genom att bara äta "vanligt", tänka lite extra vad man stoppar i sig o träna regelbundet =) du kommer klara detta galant! jag tror på dig bäjbe!



nu ska jag själv få tummen ur.... o komma iväg till gymmet jag med, kortet har jag ju så nu när tommy e klar med helg jobbandet så hoppas jag att vi kan få ett "normalt" liv o jag kan sticka iväg nån till några kvällar...



köss å kram hjättat

2011-03-14 @ 07:53:45
Postat av: anna

ja malin =) Några av dina recept ska jag absolut testa =)

Tess: tack!! Vart har du träningskort? Jag har tänkt köpa på friskis. Nära och bra. =)

Kramar till er =)

2011-03-14 @ 19:49:18
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: terss

Jag har på sportlife, finns vid stig center =)



kraaaam

2011-03-15 @ 13:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0