Uppvaktad

Idag var mamma och pappa här en stund och passade lillan så jag kunde åka och handla mat. Fick låna deras bil. Nu är kyl och frys fyllda. Gött.
När jag kom hem igen så kom lillan springandes och berättade att hon hade en present till mig =) Sötproppan.
Hon, mamma och pappa hade tagit en liten promenix och lillan hade valt ut en fin morsdag present till sin mamma. ♥



Lillan valde den alldeles själv. Mamma hade visat några andra saker som hon kunde köpa men det var denna Alicia ville ge till mig. Så fin den är. Jag ler varje gång jag ser den.
Mitt fina hjärta. Att vara din mamma är det finaste och bästa som hänt mig. Jag älskar dig mer än livet!


Kommentarer
Postat av: tess

Sööötproppen!!!

2011-05-29 @ 19:42:20
Postat av: Caroline

Hej, vilken fin blogg du har :)



Jag har en liten tjänst att be dig om.

Jag är i final i Airtours fototävling och behöver din hjälp! Jag skulle verkligen uppskatta om du ville gå in och rösta på mitt foto, "Hej Manhattan". Det är lätt som en plätt och tar mindre än en minut. Lämnar du en kommentar kan du själv vinna 10.000 kr i presentkort hos just Airtours.



Det tar mindre än en minut och är lätt som en plätt.



Rösta här: https://apps.facebook.com/airtours-foto/?new=1&p=photo&id=380



Tack på förhand!

2011-05-29 @ 20:02:56
URL: http://hejmanhattan.blogg.se/
Postat av: Ewa

Vilken fin ängel!

Hon vet redan vad du vill ha för stil eller hur.Äpplet faller inte långt ifrån trädet:)

2011-05-29 @ 20:48:02
Postat av: Ewa

Vilken fin ängel!

Hon vet redan vad du vill ha för stil eller hur.Äpplet faller inte långt ifrån trädet:)

2011-05-29 @ 20:48:32
Postat av: anna

a den var superduper fin =) det är bra att hon fattat det här med att matcha =) JAg kan ju säga att det är en rosa liten dam jag uppfostrat. hon fick välja färg på snöret å paketet och gissa vad hon valde för färg? Rosa såklart! =) Mammas tös

2011-05-29 @ 21:40:37
URL: http://pann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0