Att våga erkänna....

Jag har hatat Håkan Hellström. Alltså nu menar jag verkligen avskytt! Jag har känt ilska så fort någon nämnt hans nam. Jag har tyckt att han sjunger för jävligt, det kan jag dock fortfarande säga att jag till viss del tycker att han gör. MEN. Så hände något. Jag var på P3 guld galan i början på året. Håkan uppträdde med River en vacker dröm. Jävlar vad det svängde och jävlar vad bra det var! Det tog ett tag, jag ville inte erkänna att jag faktiskt tyckte att han var bra, men sen hade jag låten på min MP3. Idag har jag hela senaste plattan. Och jag tycker att den är så bra. Jag vågar erkänna det nu haha.








Kommentarer
Postat av: Sara

good shit my friend=)

2011-11-29 @ 08:48:45
URL: http://sajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0