Mindre fräck denna helgen

Var ute med några jobbarkompisar i fredags. Jävlar vad det dracks. Längesen jag var så full och nu vet jag varför. Kul hade vi iaf.
Började hemma hos Erik, där dracks på tok för mkt, men jag var smart och varvade med vatten och mådde rätt bra när kom in till stan. Sen skulle vi till Park Lane men där var sån jävla kö så det var helt sjukt! Så vi drog till gamla kompaniet. Ganska OK ställe. Skumt folk....



Igår mådde jag rätt jävla dåligt. Idag mår jag bättre. Var och tränade och svettades som en gris. Jag cyklade 40 min som blev 12 km och efter det var jag helt pissevåt så jag skämdes nästan och gick hem haha. Nu ska jag gå en promenad. Ikväll kommer lillan hem igen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0