Jisses...

Skärpning på mig nu... Jag har inte bloggat på evigheter ju!
Allt är bra med oss. Förutom att jag dragit på mig en förkylning som heter duga. Varför är det så att om man nämner att man klarat sig från förkylning s kommer den två dagar senare som ett brev på posten?

Jag orkar inte summera allt som hänt, men igår var vi på Liseberg. Jag lillan och hennes pappa. Hade en del åkbiljetter kvar och kände att det är lika bra att åka upp dem. Lillan hade superskoj som vanligt men var trött i slutet och så hon skulle åka radiobilarna blev det tårar när det inte fanns en lila bil ledig.. Stark vilja på damen ♥

Lillfisan sover fortfarande. Jag vaknade kl 7 av att det kändes som jag har ett rivjärn i halsen... Nu har jag druckit en kopp te med lite honung i och det känns bättre....




Hade gärna njutit av gott te i en sån här fin kopp från indiska...



Min lilla tjej börjar bli stor! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0