Regnigt Göteborg

Fy vilket höstrusk vi har idag. Gött att kunna vara inne och kura. Jag var och lämnade Alicia på förskolan kl 9 och sen gick jag en långpromenad. 70 minuter var jag ute. I regnet. Med regnkläder. Som läckte. Jag var blöt när jag kom hem jag jag säga...
Jag har haft ryggskott, Är inne på andra veckan sjukskrivning. Ryggen känns bättre nu och denna veckan fokuserar jag på träning för att komma in i det. Ryggen låser sig fortfarande men det där är något som jag måste lösa hos en kiropraktor eller osteopat tror jag.

Jag känner för den lilla pojken i Ljungby som blivit mördad och jag känner för hans familj. När sånt här händer så vill jag vara nära Alicia hela tiden. Inte släppa. Säga hur mycket jag älskar henne. Vara världens bästa mamma. Vill egentligen inte yttra orden men tänk om denna dagen är den sista? Vem fan vet. Världen är sinnesjuk.....




Kommentarer
Postat av: Anonym

<3 <3 <3

2011-10-18 @ 22:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0