Slappar lördag

Idag har jag vart med C och lillan på åby badet. Alicia tyckte det var jättekul och simmade runt som bara den. Vi hade med simpuffar och en sån där klassisk flytgrej man har runt magen a la riktigt 80 tal. Med två gula flyttuber eller vad fan man ska kalla det. Men vad bra det var! Hon simmade runt själv och tyckte att livet var toppen. Bäst trivdes hon i varmvattenbassängen. Jag kan informera om att man blir hyfsat trött av att bada i 34 gradigt vatten. Vid 13:30 hade jag och C fått nog. Alicia ville bada länge till sa hon...

Efter att jag kom hem har jag inte gjort så mycket. Tagit det lugnt och slappat i soffan. Planerat middagar för nästa vecka. Skrivit en lista så jag kan åka och handla imorgon. På måndag börjar jag jobba igen. Ser inte fram emot det kan jag säga. Vardagarna är så stressiga. Och nu får jag åka buss hem varje dag också vilket innebär att jag inte kommer kunna hämta Alicia förren kl 17. ÅNGEST! Men snälla Sara och Tomas har lånat ut bilen till mig när de åker till Thailand i tre veckor från den 2a november. Tack! Ni är guld värda ♥!!

Jag vill få klart i lägenheten. Vardagsrummet är prio ett nu. Måste få upp lite saker på väggarna. Vill ha in lite färg bland allt mitt vita. Nya gardiner kanske? Vill ha tavlor men hittar ingenting jag tycker om. U lands problem....



Kommentarer
Postat av: Lisa

jättefin tavla, vart hittade du den?

/Lisa

2011-11-21 @ 19:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0