Cykeltur

Vi tog oss ut efter bullbak och mellis. Alicia ville inte först så jag tjatade lite och så gav hon med sig haha. Jag såg bara framför mig en hel eftermiddag här hemma när vi skulle gå varandra på nerverna.
Tog vagnen till nya varvsallén och därifrån tog vi oss hela vägen genom nya varvet, röda sten och hem. En rejäl tur!





Från nya varvsallén kan man skymta mitt drömhus all time! Jag tycker det är så fantastiskt vacker och charmigt!





Lillan trampade på med påskris på pakethållaren. Himla bra att hon har en cykel så slipper jag bära allt!



Åh I love this place! Detta stället är som terapi för mig!



När vi kom hem så pyntade vi riset!

Och nu slappar vi i soffan framför Bamse i trollskogen och jag hoppas att Tess och Melissa kommer och hälsar på en sväng sen ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

ååååh vilken mysdag ni haft <3

2012-04-05 @ 18:49:03
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: Tess

Vilka underbara bilder!!!

Tack för ikväll, va super mysigt att komma å mysa med er!

2012-04-05 @ 22:13:16
Postat av: anna

det var en mysdag! Men jävla kallt!

Tack själv Tess! Så kul att se er och så sköööönt att flickorna lekte så fint =)



Glad påsk på er!

2012-04-06 @ 08:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0