Det går åt rätt håll

Blev såååå glad förut nr jag pratade med Sara och hon berättade att hon kommer tillbaka till Lastvagnar! Fan vad underbart att få ha henne nära mig igen. Nu jobbar ju iofs inte jag och är sjukskriven fram till den 4e maj. Var hos läkaren idag. Ryggskottet har försvunnit nu så nu är det "bara" den vanliga vardagliga ryggvärken som jag alltid drar runt på. Läkaren ska skicka en remiss till min vårdcentral för en medicinsk utredning. Lika bra.

Grattis Sara. Det går bra nu kompis det går bra nu! ♥


Kommentarer
Postat av: Sara

tack vännen <3 hoppas du hamnar på material med sen när du kommer tebax=)

2012-04-10 @ 22:16:22
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: Tess

Men va glad även jag blev för er skull nu =) =)

Grattis Sara!! Vet ju hur mycke Anna saknat dig där...ja dem dagarna hon e på jobbet då...Hrm... ;)



Men du kommer ju tebax gumman, bara till ett annat bättre place =)



2012-04-11 @ 18:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0