Godmorgon påsken!

Påsken startar soligt här i Göteborg. Härligt. Har verkligen njutit av vädret både igår och i förrgår. Om man håller sig i solen förstås. Vi får väl se hur det känns ute idag.
Jag är uppe före lillan idag. Det börjar iofs bli en vana. Hon är lik sin pappa och tycker om att sova. När hon väl har somnat kanske ska tilläggas...

Jag avnjuter en kopp te och gör små planer för dagen. Jag och lillan pratade igår om att baka bullar. Får se om hon fortfarande är sugen på det. Ut och plocka lite påskris skall vi nog också göra och sen blir det en cykeltur. Underbart nu när hon cylar för det innebär lite raska promenader för min del. Win win situation! Funderar på an tur till nya varvet. Ta spårvagnen en bit men sen är det perfekt för henne att cykla. Inga bilar och inga spårvagnar.



Njut av påsken mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0