Halsfluss



Var hos läkaren imorse och det var som jag trodde, halsfluss.
Lika bra det. Nu har jag iaf fått penicillin och hoppas på att skiten ger sig fort. Jag har inte så jätteont i halsen men den är så svullen att det tillochmed är ansträngande att andas. Så denna helgen blir det liggläge i soffan. Alicia är hos sin pappa. Det blir lite pusslande nu eftersom han fått jobb. Vi får se hur det blir framöver. Någon slags struktur måste vi få till. Jag kan inte alltid beräknas ställa upp för honom alltid.... 


Kommentarer
Postat av: Ewa-Britt Mars

"Jag har en gammal faster som heter ...". Hon kan säkert hjälpa till någon gång:)

2012-04-13 @ 17:32:29
Postat av: anna

=) uppskattat ewa!!

2012-04-13 @ 20:51:27
Postat av: Tess

Och vänner har du oxå ;-)

Krya på dig!!

2012-04-13 @ 22:06:24
Postat av: anna

tack tess! det värmer! men det är just det som är grejen.. jag har massa folk som ställer upp. Han har ingen vilket bidrar till att det i slutändan alltid är JAG som får lösa saker och ting... hade vart skönt att slippa det...

2012-04-14 @ 13:29:43
Postat av: Mamma

Du vet att vi ställer upp för er båda. Kram

2012-04-14 @ 13:35:20
Postat av: Tess

Förstår dig absolut...!

Men säger som mor din vi finns här om han oxå behöver oss nån dag...fast då får man ju plocka upp telefonen o ringa... :-S

Krya på dig kram till din fina vän!

2012-04-15 @ 06:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0