Skam den som ger sig

Igår gick vi ut och cyklade igen jag och lillan. Vi började på gården och det började väl ungefär som förra gången... Så vi ställde cykeln ett tag så gungade hon lite och grävde i sanden sen så frågade jag henne om vi skulle ta och cykla på den raka vägen som går bort till förskolan. Att det kanske var lättare. Det ville hon.
Så vi drog oss bortåt.. Efter ett tag fick hon in tekniken bra men jag fick inte släppa cykeln till en början. I slutet fick jag inte längre hålla i den och idag var det en stolt liten tös som cyklade till förskolan. Och en mycket stolt mamma som gick brevid ♥







Se så stolt liten påskkärring på väg till förskolan idag ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

<3 Duktiga Alicia=)

2012-04-05 @ 08:07:25
URL: http://sajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0