Arg

Idag gjorde jag sista dagen på min före detta avdelning på Volvo Lastvagnar. De skall ju takta ner och jag har blivit förflyttad bla bla bla.
Man kan ju då tycka att ens chef borde komma och typ säga tack, bra jobbat det här året. Lycka till med det nya och hela den biten. Vad fick vi på mötet imorse? Jo vi som skall byta fick höra:
- Ni som byter flöde imorgon, jag vill ha in era skåpsnycklar och stämplar idag.
Jag kollade upp om vi fått nya skåp på nya avdelningen och det har vi inte. Så jag sa till min chef att jag ger inte tillbaka min nyckel förren jag har fått ett nytt skåp. Vart fan skall jag ha mina värdegrejer? Då fick vi ha kvar skåpen till den 15e februari. Sedärja...

Tror ni att hon kom och sa hejdå till oss sex personer som skall byta avdelning? Nope. Inte ett ord. Jävligt dålig stil. Det var inte bara jag som var sne på henne. Jag har tyckt bra om min chef. Tills för några veckor sen då det har kommit fram mer och mer att de som är bundis och fjäskar för henne är de som får alla förmåner.
En favoriserande chef är ingen bra chef. En chef som vill vara polare med sina anställda är heller ingen bra chef.

Ledsen för jävligt tråkigt inlägg, men jag är rätt sne och besviken på henne. Och det kommer hon nog få höra tror jag....

Kommentarer
Postat av: Tess

Mycket mycket dåligt!!! =(

Hoppas nu att de blir bra på nya avdelningen!



Pöss pöss på daj!

2012-02-08 @ 11:23:22
Postat av: Sara

Tror ni kommer få det bättre på flöde 1 gumman! Men du vet att jag håller med dig....hela vägen......det e inte okej att man måste va brun om läpparna för att få göra nåt mer betydelsefullt!

2012-02-08 @ 20:19:16
URL: http://sajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0