Att leka

Alicia har börjat med väldigt mycket.. hur säger man... imaginary games. Typ att hon är mamma, jag skall vara farmor (alltid) och att hennes dockor är barn och bor hos oss och jag skall passa dem och hela den biten. Hon älskar att klä ut sig och har en väldigt livlig och bra fantasi. Från igår så har hon även börjat döpa om sig. Igår kväll var jag tvungen att kalla henne Cissy och idag heter hos visst Isabelle. Kalla mig tråkig men jag tycker verkligen inte att det är roligt att leka såna lekar haha. Nu vill hon att jag skall laga mat till henne här (leka). Jag får slita mig... Ibland får man offra sig ;)

 

Här är hon igår kväll... när hon var Cissy. Den snygga outfiten består av en kjol på huvudet. Två tröjor upptill. Tights och en tröja som kjol. Reflexväst ovanpå det och ett par av mina trosor runt halsen. Och just det. Sina vingar på ryggen också.

Fantastiskt sött ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

hahaha het outfit=)

2012-02-19 @ 12:22:43
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: Tess

Hahaha är de SÅ HÄR du går klädd när ingen ser Anna?!?! Hon måste ju fått de från nån... ;-)



SÖTGÖTE!!!

2012-02-20 @ 19:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0